1 decembrie 2009

PREDEAL,BETIE,CATERINCA,PLIMBARE,BARA LA BARA etc

Tocmai m-am trezit,dupa un somn foarte lung,in urma unui week-end petrecut la Predeal,week-end impanat cu rasete,plimbari,discutii despre sex intre femei,razboi,makao(cacao,pt cunoscatori),streaptease,muuult alcool,(mai ales in prima seara) si demonstratii de arta culinara(pui prajit).
  • E prima iarna in care,efectiv am chef de iarna....de aia cu viscol,frig extrem si troiene,asa ca,bineinteles,la munte am dat de temperaturi de 11 grade si soare ca de primavara,asa ca asta ne-a mai spulberat din planuri..Nu sunt o impatimita a sporturilor de iarna,dar imi place atmosfera de pe o partie inzapezita,plina de turisti,unde muzica rasuna,iar aburii aromati ai vinului fiert te fac sa-ti ploua in gura :)) . Nu mai spun despre datul cu saniuta si cu celofanul,urmate de savurarea unei ciorbite calde la localurile din imprejurimi,in ideea de a te dezgheta si de a-ti potoli pofta(ciorba de fasole cu ceapa rosie,gen...tot pt cunoscatori).
  • Sper sa am parte de lucrurile astea macar de sarbatori,deoarece vreau sa profit de pasiunea asta pt iarna,care a survenit subit in ultimile luni,eu fiind,de fapt,o iubitoare de soare,de plaja,de balaceala etc.
  • Drumul pana acolo a fost f bun,mai ales ca am plecat seara,dar la intoarcere a fost semi-calvar,deoarece am parcurs numai distanta dintre intrarea in Busteni si iesirea din Comarnic in aprox o ora jumate.
  • Ne-am petrecut cam jumatate din timp in Brasov(plimbari prin Piata Sfatului,KFC,cumparaturi,bowling,ruperea tuturor unghiilor la bowling etc.) ; in ultima zi am luat Predealul la pas,dar nu pot spune ca mi s-a parut mare scofala,tinand cont ca pe acolo sunt oameni doar cand partia e acoperita cu zapada....in rest e destul de pustiu,de auster,fatza de alte statiuni,care erau destul de animate.
  • Desigur ca nu au lipsit nici ciondanelile dintre mine si fratele meu,care au loc destul de rar,dar care totusi au loc,deoarece altfel n-am fi noi:))) ,plus ca n-au lipsit nici demonstratiile de viteza si de depasiri,la volan,ale prietenului meu,lucruri care m-au facut sa stau cu inima in gat si care,desigur,nu au mai lasat loc de atatea pupaturi si dovezi de dragoste eterna,ca de obicei :)))) .
  • Dar,una peste alta,chiar merita sa te mai rupi din cand in cand de capitala asta prafuita,si sa mai iei cate o gura de aer,cate o portie de extra-ras si cate o doza de odihna(ma rog,asta e mai mult sau mai putin valabila,tinand cont de noptile de betie,statul pana la 6 dim si apoi trezirea dupa doar cateva ore de somn,pt a lua nebunia de la capat,sau de foame,astfel incat,dupa fiecare plecare,simt nevoia sa dorm 2 zile,ceea ce nu mi se intampla cand stau in Bucuresti). Dar da....e frumos sa-ti mai gasesti uneori timp si pt astfel de lucruri....te revigoreaza psihic....
  • Niciun comentariu: