10 octombrie 2009

**MI-AM TRAS BLOG....

  • In sfarsit,inevitabilul s-a produs: mi-am tras blog :D . De ce? Pai...din mai multe motive. In primul rand,pt ca imi place la nebunie sa scriu. Ce? Orice! : ceea ce ma bucura,ceea ce ma supara,ceea ce vad in jurul meu,ceea ce visez,ceea ce mi s-a intamplat in ziua respectiva sau acum 2 ani.
  • Inca de cand eram mica,obisnuiam sa scriu pe peretele lu' mamaie(spre oroarea crestinei),cu creta,tot ce gandeam despre colegii mei de la scoala,sau ce facusem in ziua respectiva.Ma rog,marea scriere se rezuma la chestii de genu' : "Adriana e o proasta,dar pe Manuela o iubesc" sau: "Ionel mi-a cerut azi prietenia.Il urasc!". Sa presupunem(cu timiditate)ca am mai avansat de atunci,asa ca m-am hotarat sa schimb peretele lu' mamaie sau tabla gardului de la gradina,cu...un blog.
  • De altfel,gandul unui blog imi dadea tarcoale cam de 1 an de zile,dar cred ca mi se parea ceva cam prea mult pt mine.Ma gandeam: "dar cine sunt eu,ca sa am blog? nu sunt nici vreo vedeta si nici nu lucrez in vreun domeniu in care am ce sa promovez sau sa am la ce sa fac reclama".Pana intr-o zi in care mi-am dat seama ca nu am de ce sa gandesc asa,ca nu trebuie neaparat sa fiu cineva anume,ca sa imi fac un blog.Este de ajuns doar sa simt ca am ceva de spus si sa vreau cu adevarat sa se faca auzit ceea ce am de spus,chiar daca,practic,nu am ce castiga din asa ceva.
  • De altfel,nici nu vad de ce totul s-ar reduce la a castiga sau nu ceva,practic vorbind.Un castig mult mai important ar fi acela sa faci ceea ce iti doresti,ceea ce simti,ceea ce iti place.Iar eu imi doresc sa scriu... Sa scriu asa,in stilul unui "scriitor "de week-end,neexperimentat,intr-un stil rudimentar si necizelat,dar sa reusesc sa ma exprim...deoarece sunt o persoana care observa multe in jurul sau si care simte nevoia sa aiba o opinie,sa ia cumva atitudine.Altfel,as simti ca nu traiesc,ca sunt o leguma....
  • Si,ca orice blog,si acesta are un scop(atat cat poate avea un blog),acela fiind,in primul rand sa spun tot ce gandesc,indiferent cat de dragut sau de dur as spune-o(ca sa nu mai pomenesc de cuvintele mai putin ortodoxe pe care s-ar putea sa le folosesc,in stilu-mi propriu;dar asta sunt,ce sa-i faci?;)) ).Apoi,mi-ar placea sa vad si ce gandesc alti oameni,ei avand cale libera sa spuna aici tot ce gandesc(intr-un mod civilizat,desigur).Sa le aud parerile,sfaturile,si sa reusesc sa-mi dau seama in ce masura gandesc eu bine sau nu,sau cat de mult am reusit s-o iau eu razna in ultimul timp:)))
  • Asa ca hai sa barfim,hai sa ne sfatuim,sa intram in polemici,sa radem,poate chiar sa ne si certam! :) Pt asta a luat nastere acest blog :),asa ca astept sa lasati un comentariu si sa va spuneti parerea(daca aveti una). ....Bubu.... ***cu dedicatie,pt verisoara mea, Sore,care,fara sa vrea,cu noul ei blog,mi-a readus pofta de scris si dorinta de a infiinta,in sfarsit,acest blog personal.... ;)

4 comentarii:

Anonim spunea...

verisoara ta te pupa si te citeste :)

Anonim spunea...

Draga prietena a mea,foarte interesant si frumos tot ceea ce ai scris aici,chiar ai talent la povestiri,deci nu te opri!te pupa Petra

*Bubu* spunea...

Multumesc,Petra!Te pup:)

Pisicutza neagra spunea...

dar de ce anonima petra:P?